روزانه به طور میانگین یک هزار و 200 تن ضایعات ساختمانی در یک شبانه روز از سطح شهر جمع آوری می شود .
نوشته شده توسط : مدیر

نائب رئیس سرویس ها شهری شهرداری اصفهان اظهار داشت : روزمره به صورت میانگین یک هزار و 200 بدن ضایعات ساختمانی در یک شبانه روز از تراز شهر اصفهان گردآوری می شود . 

مهندس محسن رنجبر بابیان مقاله فوق اذعان کرد : در شبانه روز یک هزار و ۲۰۰ بدن ضایعات ساختمانی از مرحله شهر اصفهان از روش هزار خدمت از مرحله شهر گردآوری می شود .

او افزود : نخاله های ساختمانی با حجم بالا در دو محل گردنه زینل و معادن شن متروکه در جنب فرودگاه شهید بهشتی تخلیه می‌شوند و ضایعات با حجم کمتر که بیشتر از تعمیرات ساختمان ها حاصل میگردند بوسیله اتحادیه مصالح فروش ها سوق دهی می شود .

نائب رئیس سرویس ها شهری شهرداری اصفهان با اشاره به راه‌اندازی تاکسی توده آوري نخاله هاي ساختماني و ضايعات در اصفهان تصریح کرد : طی مذاکراتی با ۷۰ واحد صنفی مصالح فروش تاکسی گردآوری نخاله های ساختمانی بنا شده در خیابان جابر انصاری ( خیابان پنج آذر , تقاطع سوم نبش آذر۳ ) فعال‌سازی شده‌است

مهندس رنجبر بابیان اینکه خودروهای استاندارد و ایمن با برچسب اختصاصی برای حمل نخاله ها در لحاظ گرفته شده‌است , اظهار‌کرد : بر طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته خودروهای حمل نخاله های ساختمانی ظرف یک روز از تماس بایستی ضایعات را حمل کنند . حمل نخاله ساختمانی شرق تهران

جمع آوري نخاله های ساختمانی

مديرعامل اداره مدیر پسماند شهرداری سبزوار از توده آوري روزمره 150 بدن نخاله های ساختمانی در سبزوار خبر اعطا کرد .

به نقل از رابطه ها عمومي شهرداري سبزوار , مجيد معنوي زاده با بيان اينكه شهرداری برای مراقبت پاکیزگی شهر و نقل وانتقال نخاله های ساختمانی تدابير ویژه ای در لحاظ گرفته است , افزود : 3 دستگاه ماشین مكانيزه از طريق 27 جعبه توده آوري نخاله هاي ساختماني و عمراني تراز شهر را انجام مي دهند .

او با اشاره به این که جعبه های حمل نخاله از زمان نصب در محل درخواستی تا ۴۸ ساعت زمان برای مالامال سازی دارااست و جهت همیاری بیشتر با شهروندان گهگاه تا مقطع زمان بيشتري در محل درخواست شده باقی می‌ماند , اظهار داشت : گنجایش حمل نخاله این جعبه ها 4 تا 5 بدن است كه بدون شک اجرای طرح مديريت نخاله هاي ساختماني به محافظت زیبایی و شست و رفت شهر و همینطور دقت بیشتر به مباحث ایمنی شهروندان امداد می نماید .

وی یادآور شد : این جعبه ها در کنار ساختمان هایی که تعمیرات دارا هستند یا این که در اکنون ساخت و ساز می باشند , با رعایت مورد ها ایمنی و استانداردهای نظر شده در راهبرد ها نصب می شود .

معنوي زاده بابیان این که شهروندان هنگام ساخت و ساز یا این که انجام تعمیرات ساختمانی ملزم به به کارگیری از جعبه های حمل نخاله می باشند , اظهارکرد : در صورتی‌که از این جعبه ها به کار گیری نشود از سمت شهرداری برخوردهای ضروری صورت میگیرد , چون طبق ضابطه شهروندانی که نخاله های ساختمانی را در محل های غیرمجاز تخلیه نمایند با جریمه مواجه می‌شوند .

وی بيان كرد ; شهروندان درخواست کننده به هنگام تخریب ساختمان و ایجاد نخاله ساختمانی مي توانند ضمن تماس با شماره 44216614 - 44237790 نسبت به درخواست مخازن با گنجایش های مطلوب برای زمان ما یحتاج مبادرت و بعداز تحویل و بارگیری و اعلام دوباره به اداره پسماند نسبت به تخلیه و بارگیری نخاله و خاک مبادرت میگردد .

مديرعامل اداره رئیس پسماند شهرداری سبزوار به دنبال به مكان هاي تعيين شده جهت تخليه خاك , نخاله هاي ساختماني و عمراني اشاره كرد و توحيد شهر بلوك 10 فاز دو ضلع غربي دانش گاه حكيم سبزواري , كمربندي جنوب شهر , روبري مرتبه سي ان جي آزادگان و انتهاي كوره هاي آجرپزي را اعم از آن برشمرد .

وی با بيان اينكه با پيمانكاران و شهروندان خلافکار در صورت تخليه در مكان هاي غيرمجاز در تراز شهر برابر ضابطه مديريت پسماند اعمال ضابطه صورت مي گيرد , بیان کرد : افراد خلاف کار در صورت آلودگي محيط و معابر تراز شهر با حكم قضايي براي توشه در آغاز 500 هزار تا 100 ميليون ريال و در صورت تكرار به دو برابر جريمه قبلي , رانندگان خلاف کار به ازاي هر سرويس تخليه غير مجاز مبلغ 500 هزار ريال , رانندگان خلافکار در صورت آلودگي محيط و معابر تراز شهربه ازاي هر متر مربع مبلغ هزار ريال , رانندگان كاميون هاي حمل سيمان در صورت آلودگي محيط و معابر تراز شهر به ازاي هر مترمربع 5 هزار ريال و كليه رانندگان خلافکار برابر ماده 20 ضابطه مديريت پسماند علاوه بر مجازات هاي مذكور به يك تا روستا هفته توقيف اتومبیل محكوم خواهند شد .
بازدید کننده گرامی , به نظر می رسد شما عضو وب سایت نیستید
توصیه میکنیم در تارنما نام نویسی فرمایید و یا این که وارد وب سایت گردید .





:: برچسب‌ها: حمل نخاله , نخاله ساختمانی , حمل نخاله ساختمانی شرق تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: